2016. március 11., péntek

Off bejegyzés - Dorothy Blog Award

Drága Olvasók!

Sajnálom, hogy ilyen későn jelentkezek az új bejegyzéssel, ami ráadásul nem is egy fejezet. Azonban, mentségemre legyen mondva, hogy áramszünet volt, és – azon kívül, hogy azért imádkoztam, hogy ne pusztuljanak el a halaim – hideg volt (a fűtést árammal üzemeltetjük), nem volt internetkapcsolat, és a gépem is lemerült. Sajnos ismételten meg kell szakítanunk a fejezetek sorrendjét. Azonban nem bánom, ugyanis az ok, ami miatt nem egy fejezetet, hanem egy OFF bejegyzést publikálok, az, hogy James Rochester és Ashley Madison történetét ismét egy díjjal jutalmazták, amit ezúton is hálásan köszönöm, No Name-nek, a Ment meg a Magánytól! című blog szerzőjének.


…………………
::SZABÁLYOK::
Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat és köszönd meg Neki!
Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
Írj 12 dolgot a saját blogodról!
Válaszolj a 12 kérdésre!
Tegyél fel 12 kérdést!
Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, mert mindenkinek jólesik a visszajelzés!
Cseréljetek linket!
Küldd tovább 12 embernek a díjat!
Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, hogy az én blogomhoz vezessen!
…………………
Ugyan egyszer már kihangsúlyoztam, azért még egyszer leírom: No Name-től kaptam, örök hálám üldözze érte.
1. 
2.

Tizenkét állítás a Ments meg a Magánytól! blogról:
  1. Az író neve No Name, és bár még nem hallottam eddig róla, egészen ügyesen ír.
  2. No Name most fog érettségizni, így a fejezetek kicsit rendszertelenek.
  3. A blog címe Ments meg a magánytól!
  4. A Black Veil Brides nevű bandáról ír.
  5. Hallottam már erről a bandáról, de valahogy nem az én stílusom… Viszont, ahogy az írónő leírja, kedvem támadt meghallgatni egy számukat.
  6. A blogon a kedvenc részem a fejléc, nagyon igényes munka
  7. A dizájn kissé komor hangulatot idéz, mivel fekete, de összhangban van a blog hangulatával, és együtt nagyon szép összhangot adnak a blognak.
  8. Úgy vettem észre, hogy a minden stimmel a blogon, esztétikai hiba nincs.
  9. A blog már kapott egy harmadik díjat is.
  10. A blog második díját nekem küldte tovább a szerző.
  11. Nagyon igényesen megmunkált, könnyed, összetett mondatokban ír.
  12. Nekem tetszik. :)


3.

Tizenkét állítás az én blogomról (Tale):
  1. Az író én vagyok, Tiziano Aimée 
  2. Egyedül írok, még Béta nélkül 
  3. Ez az első történetem, amit be is tudok majd fejezni, mert végre van elég időm 
  4. Az ihlet egy maratoni fimnézés közben szállt meg, így addig nem nyugodtam, míg ajegyzetfüzetembe le nem írtam a vázlatot 
  5. A design a saját munkám, deviantArt-os segítséget használtam csak hozzá 
  6. Ha jellemeznem kellene a történetet két szóban, akkor ez a nem mindennapi és különleges szavakkal
  7. történne 
  8. Rochester személyét nagyon nehéz volt kitalálni, ugyanis kicsit őrült, kicsit elborult, mégis néha különc. Okos, és ravasz, de néha zakkant és értetlen. 
  9. A főszereplő férfit annyira ki kellett dolgoznom, hogy még a szeme színét is magam elé tudom képzelni, mikor olvasok 
  10. A történet még folyamatban van, tehát Veletek együtt íródik Néha elgondolkozom, hogy tényleg léteznek ilyen emberek, mint amilyen a főszereplőm
  11. Nem tudom mi legyen a 11. állítás 
  12. Miért kell ennyi állítás egy blogról? 


4.
::VÁLASZOK::

1. Miért döntöttél úgy, hogy elkezdesz írni?
Az igazat megvallva, általános iskola negyedik osztályában kezdtem el érdeklődni az írásművészet iránt, s elhatároztam, hogy én bizony író leszek. Azonban azóta (és még mindig) alakulok/alakultam és inkább az informatika és a programozás kezdett el érdekelni. Az írással kapcsolatban már nincsenek nagyratörő terveim, inkább megmaradt hobbiszinten.

2. Szeretsz írni?
Fura dolog ilyet kérdezni egy „írótól”, de igen, nagyon szeretek írni.

3. Írás közben hallgatsz zenét, esetleg megy a tv? Vagy csendben tudsz csak koncentrálni?
Néha bekapcsolva marad a mobilomon zenelejátszó, és véletlenszerűen játssza a zenéket. Ilyenkor a dalszövegek miatt sok ötlet az eszembe jut, de ugyanakkor hamar elterelődik a figyelmem, és inkább kikapcsolom.
A dalszöveg nélküli számok viszont számomra unalmasak, így azokat egyáltalán nem hallgatom.
Én minden zavaró körülmény ellenére is teljesen bel tudok mélyedni az írásba, azonban, ha a televízió be van kapcsolva, akkor teljesen elterelődik a figyelmem. (olyanokat írok, hogy: „itta a narancslevet megitta”)

4. Van olyan, amit leírtál, és így utólag megbántad? Ha igen, mi az?
Nem emlékszem semmi olyasmire, amit megbántam volna.

5. Jellemeznéd a főszereplődet?
 „James Rochester, 26 éves, vegyész végzettségű férfi, aki bérgyilkolással keresi a kenyerét.”

6. A blogodhoz összességében, szerinted melyik zene illene hozzá a legjobban? (előadó és dalcím esetleg videó)
Drága, itt nem pontos a kérdés megfogalmazása… Hogy érted, egy zeneszám, előadóstul, dalcímestül, vagy egy zeneszám, egy előadó, és egy dalcím? Azonban megpróbálok kielégítő választ adni.
A zeneszámok a címeikre kattintva elérhetők.
Zene közül ne számítsatok durvára, mert nem szeretem a metált, és társait. Ami a legjobban illik a bloghoz, NEM HANGULATÁBAN, hanem mondanivalójában, az az ABBA – The winner takes it all. Ezt szoktam a legtöbbször hallgatni is, miközben írom a történetet.
Előadót nem tudok mondani, egy sem jellemzi igazán a történetet.
Ha egy dalcímet nekem kellene adnom hozzá, akkor az a Where our demons hide. Ha pedig eggyel jellemeznem kellene, az a The Good, the Bad, and the Ugly theme song (Ennio Morricone) lenne.

7. Van blog trailered?
Nincs. Talán azért, mert nem lehet jót csinálni hozzá. De ha egy igazán tehetséges szerkesztőt találnék, akkor lenne.
8. Mikorra tervezed befejezni a blogod?
Miután a történetem végére értem.

9. Van példaképed, és ha igen ki?
Írói példaképem J. K. Rowling, blogos példaképem FantasyGirl, aki mára már sajnos nincs a bloggervilágban. (De ha valaha is olvassa ezt egy véletlen során, akkor üzenem neki, hogy támogatom mindenben, mindig :))

10. Ismered az én blogom? Ha igen, véleményeznéd?
Sajnos nem ismerem, sem a zenekart, sem a blogot. :P

11. Van, aki támogat?
A családom mindenben támogat. Én ezt csak hobbiként művelem, de örömmel töltene el, ha egyszer egy kiadóban látnám a művemet. (ki nem örülne? :)) Szeretném mégis, ha meg is maradna hobbinak, mert nem tudom elképzelni magamat, hogy napi nyolc órában íróként funkcionáljak.

12. Mitől félsz a legjobban?
A félelemtől.
5.

Az én kérdéseim:
  1. Miért kezdtél el írni?
  2. Kik azok a bloggerek, akikkel a legszorosabb a barátságod, hogyan ismerkedtetek meg?
  3. Honnan választod ki az egyes történeteid címeit?
  4. Ki a kedvenc bloggered/bloggerinád?
  5. Tudja valaki, hogy blogolsz? Hogyan kezelik?
  6. Jobban szeretsz „gép mögött” ismerkedni, vagy inkább személyesen?
  7. Melyik az a stílus (kérlek, egyet válassz!) amiben a legjobban szeretsz alkotni?
  8. Mondj egy könyvcímet és egy zenét, ami a legjobban jellemezne téged! (ez nem kérdés, de…)
  9. Melyiknek örülsz jobban, ha valaki megdicsér kommentben, vagy ha valaki egy díjat küld?
  10. Honnan szerezted a feliratkozóidat? Reklámmal, vagy barátok?
  11. Szoktál Merengőt olvasni? Ha igen, melyik a kedvenc történeted?
  12. Mi volt az a célod az életben, amit először értél el a blogger-világban és büszke vagy rá?


6.
7.
8.

Az az (nem hiszem, hogy lesz tizenkét ember) 12 5 ember, akiknek küldöm:
A linkek a címekre kattintva érhetők el.
Vayne - Kávé mellé
Unicorn lányok - Unicorns’ Design
Mira Coelt és Maffia - Kaktuszfa
9.

10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése