2016. január 24., vasárnap

Off bejegyzés - Dorothy Blog Award

Drága Olvasók!

Sajnos nem egy fejezettel érkeztem, de ne sajnáljátok, ez legalább olyan jó számomra, mint amikor visszajeleztek komment formájában. Nem is húzom tovább az időt, mert véges. 
Akkor... Lássuk ezt a csodát! <3 Nos, nagyon úgy néz ki, hogy az én blogom is megérett arra, hogy megkapja ezt a díjat! :) Aminek egyébként őszintén örülök. És ezerszer köszönöm Lunának, örök hálám érte. Nézzük akkor a szabályokat/kritériumokat/bármi egyebeket!



SZABÁLYOK:

  1. Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat és köszönd meg Neki!
  2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
  3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
  4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
  5. Válaszolj 12 kérdésre!
  6. Tegyél fel 12 kérdést!
  7. Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez/fejezethez, akitől kaptad, mert mindenkinek jólesik a visszajelzés!
  8. Cseréljetek linket!
  9. Küldd tovább 12 embernek a díjat!
  10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, hogy az én blogomhoz vezessen!


Luna K. Fox-tól, A láthatatlan kötelék írójától kaptam és még egyszer mondom: örök hálám üldözze érte a drágát.

1. 
2. ✓
  1. Az író Luna K. Fox 
  2. Ez az író első blogja 
  3. Teljesen egyedül építette fel a design-t és a történetet is 
  4. Ha olvasom, főleg fantasy stílusú, de romantikus jegyek is érződnek rajta 
  5. Mottója az ’Inkább leszek különc, mint tucat’ és a ’Merj önmagad lenni, abban úgyis Te vagy a legjobb’. 
  6. A főszereplők Rami és Krisztián 
  7. Egyik kedvenc részem a prológus lett 
  8. Egyébként mindig kétnaponta érkezik rész 
  9. Ha jól értettem, egy nimfa-családról szól a történet 
  10. Furcsa az író írásstílusa, de nekem bejön 
  11. Szinte magam elé tudtam képzelni a jelenetet 
  12. Eddig tetszik :) 
3. ✓
  1. Az író én vagyok, Tiziano Aimée 
  2. Egyedül írok, még Béta nélkül 
  3. Ez az első történetem, amit be is tudok majd fejezni, mert végre van elég időm 
  4. Az ihlet egy maratoni fimnézés közben szállt meg, így addig nem nyugodtam, míg a jegyzetfüzetembe le nem írtam a vázlatot 
  5. A design a saját munkám, deviantArt-os segítséget használtam csak hozzá 
  6. Ha jellemeznem kellene a történetet két szóban, akkor ez a nem mindennapi és különleges szavakkal történne 
  7. Rochester személyét nagyon nehéz volt kitalálni, ugyanis kicsit őrült, kicsit elborult, mégis néha különc. Okos, és ravasz, de néha zakkant és értetlen. 
  8. A főszereplő férfit annyira ki kellett dolgoznom, hogy még a szeme színét is magam elé tudom képzelni, mikor olvasok 
  9. A történet még folyamatban van, tehát Veletek együtt íródik 
  10. Néha elgondolkozom, hogy tényleg léteznek ilyen emberek, mint amilyen a főszereplőm 
  11. Nem tudom mi legyen a 11. állítás 
  12. Miért kell ennyi állítás egy blogról? 
4. ✓

Hány év körüli vagy?
Ezt nem igazán szeretném elárulni. Hadd maradjon meg valami nekem is.

Miért kezdtél el írni?
Már régóta olvasok, és amikor általános iskola ötödikjébe kerültem, eldöntöttem, hogy író szeretnék lenni. Persze, ez azóta változott, most programozónak tanulok, és nagyon élvezem. :) De az írás megmaradt hobbinak, és ez így van jól. Nem hiszem, hogy tudnám „munka szinten” is csinálni. Hamar megunnám.

Szeretsz olvasni, vagy nem? Ha igen, mik a kedvenc könyveid?
Igen, imádok olvasni, valahogy elsőtől kezdve vonzanak a könyvek, és nem csak a Harry Potter. Nagyon sok kedvencem van, ezek közül néhány: Harry Potter, A holdat az égről, Holdbéli krónikák (Cinder, Scarlet)

Hány befejezett történeted van, amit még nem hoztál a nyilvánosságra?
Akkor csak szépen sorjában… Van egy Every city has a story nevű blogom, ami nem befejezett, de nyilvános. (A nevére kattintva elérhetitek) Van egy Training nevű blogom, melyet egy társíróval együtt írok, nyilvános, de szintén nem befejezett. (Ugyancsak névre kattintva eléritek) És van ez a blogom, ami szintén befejezetlen de nyilvános. Tudom, a kérdező arra kíváncsi, hány olyan befejezett történetem van, ami nem nyilvános. Hát olyan egy sincs. :P

Ki a kedvenc íród?
Azzal ellentétben, amennyi könyvet olvasok, nincsen kedvenc íróm. A kedvenc könyveimet mind más-más író írta, így nem tudok választani, pedig ők érdemelnék meg a ’kedvenc’ címet. De ha nagyon választani kellene, akkor J. K. Rowling lenne.

Melyik a kedvenc filmed?
Minthogy még kedvenc íróm sincs, nagyon kedvenc filmem sem… De itt tudok azért mondani: Interstellar (Csillagok között) és az Edge of Tomorrow (Holnap határa). Mindkettőben az alapötlet egyszerűen elvarázsolt, a film pedig megfogott (és nem engedett onnantól kezdve).

Álneved van, vagy az igazi?
Mivel Magyarországon még nem hallottam azt a nevet, hogy Tiziano Aimée, ezért szerintem ez nem kérdés.

Olvastad a Szent Johanna Gimit? Ha igen, akkor ki tetszett jobban: Arnold vagy Cortez? (ezt muszáj volt, bocsi :DD)
Igen, olvastam. Természetesen Cortez fan voltam én is. Mostanság kezdem kevésbé szeretni a sorozatot, mert bár szépen kidolgozta az írónő, a személyiségek valószínűtlenek. Ettől még a gimis műfajt még nem kezdtem el utálni, vannak szép példák a blogvilágban is, amik azt mutatják, hogy lehet ezt jól csinálni.

Van testvéred?
Igen, van egy fiútestvérem.

Faluban vagy városban élsz? Szeretsz ott élni, vagy nem? Miért?
A kérdés kapcsán felmerült bennem, hogy mi van akkor, ha valaki tanyán él? Mindegy, szokásomhoz híven belekötök mindenbe, szóval inkább megválaszolom: városban élek, és igen, nagyon szeretek itt élni, mindennapra jut valami hülyeség, amin lehet nevetni.

Melyik a kedvenc design blogod?
Love this World, mert sokat tanultam tőlük. A LINDADesign, mert sok ötlet és kód van rajta, amit fel szoktam használni. És a Kawaii Design, mert szuperek a szövegdobozok és a segítségek. Meg az Unicorn's Design, meg a You Driving Me Crazy. Mind szuperek, és a bloggerinák nagyon ügyesek!

Melyik blog jön be inkább és miért? Fanfiction, vagy egyedi?
Az egyedi. A fanfictionok általában nagyon sablonosak és mindegyik One directionos, így ez nekem nem igazán jön be. Talán kettőt olvastam el életemben, leszámítva a Harry Pottereseket.

5. 

Az én kérdéseim:
  1. Miért kezdtél el írni?
  2. Kik azok a bloggerek, akikkel a legszorosabb a barátságod, hogyan ismerkedtetek meg?
  3. Honnan választod ki az egyes történeteid címeit?
  4. Ki a kedvenc bloggered/bloggerinád?
  5. Tudja valaki, hogy blogolsz? Hogyan kezelik?
  6. Jobban szeretsz „gép mögött” ismerkedni, vagy inkább személyesen?
  7. Melyik az a stílus (kérlek, egyet válassz!) amiben a legjobban szeretsz alkotni?
  8. Mondj egy könyvcímet és egy zenét, ami a legjobban jellemezne téged! (ez nem kérdés, de…)
  9. Melyiknek örülsz jobban, ha valaki megdicsér kommentben, vagy ha valaki egy díjat küld?
  10. Honnan szerezted a feliratkozóidat? Reklámmal, vagy barátok?
  11. Szoktál Merengőt olvasni? Ha igen, melyik a kedvenc történeted?
  12. Mi volt az a célod az életben, amit először értél el a blogger-világban és büszke vagy rá.
6. 
7. 
8. 


És végül az a nem 12 ember, akiknek küldöm: (A blogok címeire kattintva éritek el őket)

Skyler Wilson: RUSH - Let the game begin
Drusilla Edwards: If I could Fly
Dorothy Large: Lélekvándor
Nicolette F.: A királynő
Samantha Gray: Sam's blog
Jane Fairfax: Táncolj a boldogságig
Jade Kerry: Rebelde blogmagazin
Noemi Soler & Catalina Sánchez: Love this world
9. 

Egyenlőre ennyien jutottatok eszembe, ha még valaki eszembe jut, a lista bővül!

Minden kedves bloggernek/bloggerinának további kellemes vasárnapot!
Élvezzétek ki amíg még lehet! :)
Tiziano Aimée






4 megjegyzés:

  1. Drága Tiziano Aimée!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat! :) Tetszik a történeted, fel is iratkoztam, csak így tovább! :)

    x Sam

    VálaszTörlés
  2. Drága Sam!

    Igazán megérdemelted a díjat, nem kell megköszönnöd! :) Nagyon ügyes vagy, csak még nem mindenki fedezett fel; én viszont már egy ideje olvasom. Én köszönöm a bizalmadat és a bátorítást is! <3

    Ölel,
    Tiziano Aimée

    VálaszTörlés
  3. Jaj nagyooon nagyon szepen koszonom :D ^^

    VálaszTörlés
  4. Kedves Jade!

    Csak olyanoknak adtam ezt a díjat, akik ténylegesen méltóak rá. És Te méltó vagy rá. Szóval nem kell megköszönnöd, csak természetes. :)

    Ölel,
    Tiziano Aimée

    VálaszTörlés