2016. augusztus 11., csütörtök

Blogger Award 2016

Drága (türelmes) Olvasók!

Először is egy kis magyarázattal tartozom - úgy érzem - azt illetően, hogy miért nem került még ki a következő fejezet.
A nyaram - finoman fogalmazva - túlzsúfolt lett, minden értelemben. Egymást érik a programok, a problémák és úgy minden. Annyira összetorlódtak a teendőim, hogy felemésztik az egész napomat és nem jutott időm a blogra. Hogy érezzétek: ezt a bejegyzést 10 542 km magasságban írom valahol Németország felett. Egyszerűen nincsen egy szabad percem és ezt nem panaszkodásképp mondom, mert sok pozitívuma is van, de annyira rosszul érzem magam, hogy nem tudok hozni Nektek, hűséges és kitartó olvasóimnak új bejegyzést. De!
Most zajlik a Blogger Award. Ez tulajdonképpen egy blogverseny, de valahogy sokkal rangosabb annál, mert évről évre megrendezik. Az ötletgazda Lana volt, aki 2014-ben indította útjára a díjkiosztót. Tulajdonképpen nincsenek különös szabályok, mindenki nevezheti a kedvenc blogjait, bloggereit különböző kategóriákba, majd szavazással dől el, ki a legjobb. Vagyis a legkedveltebb, mert a döntés itt maximálisan az olvasók kezében, a ti kezetekben van. Idén az Angels Blog Design-é a megtiszteltetés, mert a 2015-ös Awardon ők diadalmaskodtak.
Idén engem is neveztek legkedveltebb író kategóriába, és hálás lennék a támogatásotokért, szóval ha szívesen leadnátok a voksotokat rám (vagy másra), akkor KATTINTSATOK IDE!
Tisztában vagyok vele, hogy elég erős a mezőny, de hogyha gondoljátok, akkor nyomjatok egyet a "Tiziano Aimée" gombra.
Már csak egy nap maradt, de sajnos most nyitottam meg az e-mail fiókomat és értesültem róla, hogy Te jó Ég! a nevem szerepel a legrangosabb magyar blogversenyen. Ugyan helyezést nem fogok elérni, (ezt nem pesszimizmusnak szánom, csak realistaként látom a helyzetet) attól még sokat jelentene, ha egy kommentet hagyna nekem az, akinek eddig tetszettek az írásaim, aki feliratkozóm, aki szeret, aki olvas, aki benevezett, aki szavazott rám, vagy ha csak erre tévedt. ♥ 
Sokat jelent nekem mindez, főleg, hogy még fél éve sincs, hogy megnyitottam a blogot, és 'ismertté' váltam.
Ennek örömére pedig még a hétvégén hozom az újabb, extra hosszú részt, szóval készüljetek fel, James és Ashley ismét színpadra lépnek majd egy extra hosszú részben.
Illetve még egy kis meglepetéssel készülök nektek, ami ezen a héten, vagy a következőn kikerül a blogra, tehát érdemes követni a fejleményeket.

Azt hiszem túlzás nélkül állíthatom, hogy
Ti vagytok a legszuperebbek! 

♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése